teisipäev, 8. september 2009

Õu!

Täna/eile oli/on kuidagi selline kuiv olemine olnud, et ei teagi kohe, mis ime lugusid jutustada.
Päevad on tühjavõitu, mõtted on hajevil. Huvitaval kombel on kadunud see kõva soov Eestist lahkuda - vahepeal oli see ikka päris masendav.
Üldiselt olen laisk, aga raha oleks ka vaja. Tööotsimine on ka nagu on, liiga pirts vist olen, kuigi jah, suuremalt osalt tahetakse siiski seksperte, mida mina ju pole. Loogesh, muidu oleks mul ammu töö.
Päeval sai toda eelmise lause viimast sõna iseloomustavat tegevust isegi mingis mõttes proovitud, nagu aegajalt ikka kombeks. Vinnasime Vahuriga 10 m lati metsast välja, sellest sündis uus ja vägev antennipuu. Lisaks panime Vahuriga lõpuks Dušikabiini enam-vähem kokku, küll oli nussi. Ehk saab homme lõpuks voolikud ka külge, aga eks paistab.

Selline on minu jaoks kiire internet:
Kõu + lisaantenn Iskra P22 (paari meetri kõrgusel)

2 kommentaari:

[T] ütles ...

http://i32.tinypic.com/t7hoqr.jpg

upload pole kõige parem, tbh. aga see testserver pole ka just kiireimate killast.

Allar ütles ...

Mõnn-mõnn :D