esmaspäev, 11. veebruar 2008

:)

Täna hommikul juhtus midagi uskumatut. Jõudsin esimesena kooli. Isegi Olavi hilines. Lihtsalt unbelivable.
Aga muidu oli päev täitsa vahva.
Käisime Kadriga kinos. Cloverfield'i vaatasime. Oli juba ammu plaanis ja õnneks saatus või jumalad soosisid või oli lihtsalt õnne ja see oli endiselt väga edukalt kavas.
Väga edev film oli. Täiesti kaasakiskuv. Paari parema koha peal sai isegi võimsalt võpatada. Oli mida oodata.
Pärast tassike teed, natukene - suures plaanis natukene, muidu veidi rohkem :D
Hiljem (lühidamalt tehes):
Kadri loengusse, mina Egerti poole.
Tegin piimasuppi, Egert mässas sii... hmm.. jah, las olla.
Mina rääkisin, arvasin, et Egert kuulab.
Sõin kõhu täis tulin tulema.
Hakkasin blogi kirjutama.
MP3-mängija andis otsad.
Selgus, et Egert siiski ei kuulanud mind varem.
Eve kutsus sünnipäevale. :)

FIN!

4 kommentaari:

kadriko ütles ...

Aga Egert ütles hoopis, et sa "umbes pool sekundit mainisid midagi auto kohta" sel ajal kui ta oli teises toas. :D

Allar ütles ...

Eino muidugi "pool sekundit", ma ei suuda sellise ajaga isegi mõelda, mida ma tahan öelda, rääkimata selle väljaütlemisest.
Ma arvan, et ma rääkisin sellest kogu aeg, aga Egert lihtsalt ei kuulanud :D

Egert ütles ...

Muide su blogil on üks SUUR viga...postituste all on selline naljakas koht: "Mõtles ja kirjutas Allar kell"...mõtles=? Nagu WTF?

Allar ütles ...

Ainult vinguda oskad, aga et midagi tarka ka vahepeal kuulaks, seda ei ole.