esmaspäev, 4. veebruar 2008

Pädev päev

Sellega ilmselt võikski kõik ära öelda, kuid kas see siis oleks huvitav?
Vahest oleks, siis saaks mõelda, mida see tähendab.
Aga olgu siis täna veel selline vähemmõtlemispäev.
Algas kõik juba eile. Ärkasin kummaliselt vara, enne kümmet. Sõin nagu ikka. Mängisin veidi - paar tundi - arvutiga. Tekkis tunne, et ülearu kasutu olen.
Võtsin siis kätte ja lõin WC-s poti läikima ning panin üles sildi, mis puudutas mu vahvate naabrite vahvaid peldikukülastamise kombeid. Peale seda surasin ahju tule ja võtsin vabalt. Tegin õhtusöögiks väikseid plaane.
Ülejäänud aeg, mida oli päris lobedalt, vahtisin arvuti taga või siis hoopis ees.
Vend helistas, tahtis, et ma bussiga Võrru sõidask ja siis sealt tema auto võtaks, mille ta sinna jätab ja siis reedel uuesti talle sinna järgi läheks. Selle bussiga sõitmise jutu peale saatsin ta päris mitu korda ühte kohta. Lõpuks läksime kompromissile, et ta tuleb Tartust läbi ja võtab mind peale ja siis ma pärast jätan auto enda kätte.
Nii ma siis saingi auto.
Kui Tartu tagasi sain oli kell juba palju. Ca pool kümme.
Hakkasin süüa tegema ja samal ajal tegin ühe kõne, mis kahjuks tuli mingi hetk ära lõpetada.
Aga see uhke söök, mida ma tegin oli mannapuder. Uskumatult söödav tuli esimese korra kohta, maasikamoosiga oli väga hea süüa.
Kunagi läksin magama.

Hommikul pidi ärkama.
Raske oli.
Sain üles, pesin sõin ja kooli poole ajama.
Esimene tund oli mõttetu.
Teisest ja kolmandast ma üldse ei räägi.
Lihtsalt Saku oli endiselt oma tuntud headuses.
Kool läbi - kell oli umbes pool üks.

Viisin Silva koju, vastu sain võtmekomplekti.
Viisin Egerti Oomipoodi, vastu sain suurema benakulu.
Jõudsin korterisse.
Vahetasin riided. Viskasin puud autost kuuri ja läksin kraani kallale. Laskis teine juba päris pikka aega mingil põhjusel kraani vahelt vett läbi. Lahtitegemisel selgus, et paljalt lehtvõtmetest ei piisa.
Läksin Egerti juurde. Tal oli kuuskantvõtmeid, mida mul vaja oli.
Nägime mõlemad, mis tegelikult kraani sees on. Uhke pilt oli.
Panime kraani kokku, ilma et oleks midagi vahetanud või parandanud.
Tagasi korteris, panin kraani vanale kohale ja töötas täpselt nii palju, kui peab.


WC-s võib sildimõjusid tajuda. Domestos oli tekkinud.

2 kommentaari:

Egert ütles ...

Kurat sul veab ikka...minu sildid kakutakse lihtsalt maha ja lastakse samamoodi edasi.

Allar ütles ...

Hihii. No sa oled ju lollem kah.