kolmapäev, 26. märts 2008

Eriline hommik.

Jube mõnus oli tänane hommik. Ometigi ööd on mul sellised, nagu nad on, magan suht vähe. Kusjuures ega und eriti nagu polegi. Töö juures haigutan aeg-ajalt, aga seda suuremalt selle pärast, et selle tegemiseks on aega.

Kerge ülevaade minu sellel nädalal väljakujunenud päevakavast:
6:30 ärkan
7:15 sätin tööle sõitma
7:25 (+/- 5minutit) jõuan tööle
12:00 lõuna
16:00 hakkan kodu poole liikuma
18:30 sätin midagi hamba alla
23:30 (+/- 30 minutit) jään magama

Töö juures Mait küsis, miks ma nii vara tulen, et tema minu asemel ilmuks varemalt 9ks. Ega vist mingit muud erilist põhjust polegi, kui et sellisel ajal, nagu ma praegu liigun on liiklus täiesti pandav ehk sõidetav. Muidugi on üsna tore, et saab ikka normaalsel ajal koju, päev tundub kohe pikem ja jõuab justkui rohkem teha.
Eks ma ilmselt kujutan endale ette, aga noh, las olla.

Tänase hommiku juurde tagasi tulles.
Oleks pea-aegu 6 aeg üles tulnud, aga põõnutasin ikka pooleni ära. Vedasin siis ennast üles, tegin mõned osavamad liigutused - viskasin vett silma. Muutusiin kohe virgemaks. sõin ilusti kõhu täis ja hakkasin välja sättima. Uhke vaade oli.
Lund oli hoovis palju, hoolimata sellest, et eelmine õhtu tegi üks naaber hoovi puhtaks. Ta tegeles selle samaga ka siis, kui hommikul välja läksin.
Viskasin oma koti autosse ja nuiasin talt lumelabida. Andiski. Ma siis tegin hoogsalt ca 10 minti kiireid ja tugevaid liigutusi, sai enam-vähem autoväljasõidutee puhtaks. Siis oli aeg auto kallale minna, mis oli usinasti lume all. Vehkisin siis selle kallal kätega.
Lolli peaga olin jätnud kojamehed klaasi peale. Sitt mõte.
Õnneks sain ikka lahti ja olen nüüd veidi targem jällegi.

Et jah, tegelikult see, mida ma öelda tahtsin on see, et täitsa mõnus hommik oli. Seda ilmselt just selle pärast, et käes on kevad ja maas on 20 sendine lumi. Ai kuidas mulle meeldib lumi, värske lumi, kohev lumi, valge lumi, puhas lumi. Vahva

Kommentaare ei ole: