kolmapäev, 12. märts 2008

2

Kaks riideeset, mis hetkel seljas on:
* fliisi moodi asi - väga vana, põhikooli aegadest
* sinine Adidase särk - väga vana põhikooli aegadest

Kaks põhilist asja, mis peavad ühes suhtes olema:
* ausus
* hea tunne

Kaks lemmiktegevust:
* magamine - magamata olek ei sobi mulle, muutun kasutuks, midagi laiba taolist
* söömine - hea tuju

Kaks asja, mida praegu kohutavalt tahaks:
* ilusad ilmad
* veel ilusaid ilmu

Kaks asja, mida sai eile õhtul tehtud:
* autoga sõidetud
* kallistatud

Kaks asja, mida täna sõid:
* kartul
* vorst

Viimased kaks inimest, kellega rääkisid:
* Valeri
* Kadri

Kaks asja, mida homme teed:
* ärkan
* lähen tööle

Kaks pikimat autosõitu:
* Käära - Reisjärvi
* Käära - Võru - Tartu

Kaks lemmikjooki:
* piim
* rumm + koola + jääkuubikud

Kaks asja, mida ma pole blogis siiani enda kohta öelnud:
* ma olen daltoonik
* mul on villased sokid

Kaks tööd, mida sa never ei teeks:
* kõrgel kraanaga suramine
* Kõrgel ehitamine

Kaks filmi mida vaataks veel ja veel:
* Kung-Fu Hustle
* Kung Pow: Enter The Fist

Kaks kohta kus võiks elada:
* Käära
* Tartu

Kaks lemmiktoitu:
* pannkoogid
* makaronid ahjukanaga

Kaks kohta kus praegu parema meelega oleks:
* voodis, magaks
* köögis, sööks

Kaks inimest kes vastaksid kui see küsimustik edasi saata:
* Oh Jeerum
* Vana Perse

3 kommentaari:

Egert ütles ...

irrrw, lõpp oli ilus ;)

Anonüümne ütles ...

püksata poiss, mis kuradi jura see peaks siis olema?!:D

Allar ütles ...

Eee, püksata poiss?
Jura, noh jah, eks ole. :D