esmaspäev, 31. märts 2008

Oh aegu ammuseid!

saadetud: 12.11.2005 - 00:51
loetud: 13.11.2005 - 21:48
vastatud: -

Tere!
Millal see küll viimati oli, kui sulle rates kirja saatsin?
EEh, polnudki vist väga ammu, umbes 7 kuud tagasi.
Aga kirjad on ikka ühed huvitavad asjad, selleks ma praegu kirjutangi. Aja möödudes on ikka huvitav lugeda, mis imelikke mõtteid peas on liikunud ja mida põnevat on tehtud. Täna juhtus siis järg meie kirjavahetuse kätte, mis tegelikult üsna hõre on. Kuid hoolimata sellest on ikka mõned päris head kirjad ka, mis nüüd enam ei tundugi nii rumalad kui varem, samas oli paar sellistki, kus ma enda tekstist eriti üldse aru ei saanud. Igatahes soovitaks sul ka neid lugeda, muidugi sinule ma mingeid jube lahkamaid kirju pole saatnud ja ega sinagi pole mulle.
Ja kui nüüd päris mõelda, siis on huvitav ainult oma kirju lugeda, vähemalt minul on. Igasugu vanu asju tuleb meelde...

Tegelt peaks vähe nädala sündmusi ka kajastama.
Esmaspäeva võib vist välja jätta, kuigi oli täitsa huvitav päev. Rutiini tapja, kui muud temast kasu polnud, siis seda vastikut igapäevast elu muutis ta küll vähe värvikamaks. A, kui ma siis öösel ära hakkasin minema, tekkis mul väikeseid probleeme õige teeotsa leidmisega ja kui aus olla, siis ega see päevalgi nii kerge polnud, mälu veab ikka selles osas küllaltki palju alt. See on lausa häbiväärne.
Teisipäev oli täitsa lahe. Toimus väike poksimine. Mul klassivend(Helger) ja paralleelist üks orgunnisid. Väga lahe oli üksteist klobida. Kokku oli meid 10, poolteist tundi, 3 minutiliste raundidega tegime. Mina ja Helger tegime otsa lahti. Sain ikka päris mitu head obadust vastu pead(ostsime kamba peale muidugi 2 peakaitset kah) ja algul ei suutnud ma teda üldse lüüa, lihtsalt, ei julenud õieti teda lüüa, kuidagi imelik oli. Ja siis kõik seletasid, et ma olen ikka nii vilets vend. Hiljem sain ma kah ikkagi mingisuguse julguse ja hakkasin vastu kah. Siis seletasid jälle kõik, et ma olen jube jõhker ja värki. Aga mina ei löönud kellelgi ninast verd välja või midagi. Muide 5-l hakkas ninast verd jooksma. See oli natuke kehva, sest need, kellel ei hakanud, need pidid tihemini siis poksima omavahel.
Keegi tülli ei läinud.
Kolmapäev oigasid kõik lihasvalude pärast. See oli päris naljakas, minul oli vasak käsivars isegi natuke paistes(paremaga lööd, vasakuga kaitsed/tõrjud).
Õhtul käisid mardisandid. Tegid minu kommivaramu pea-aegu tühjaks, 1 jäi alles.
Neljapäeval hakkas ajaloo õps mind õiendama, et ma teda filmin. Ta parasjagu sõimas mu pinginaabrit. Ma siis lõpetasin kähku ära ja panin digika kotti(võttis natuke jahedaks).
Kehalise tunnis kurtis Helger endiselt lihasvalusid. Ega muidugi minulgi ta nii hea olla polnud, aga natuke sai harjutusi ikka teha.
Õhtul siis käisin nö arvutit remontimas, sain 100.-. Kui koju läksin, oli vend koomas, magas sohval. Ma siis hakkasin õppima ja tema käis vahepeal oksendamas, jälk vend on. Kümne paiku helistasid tema sõbrad, tahtsid viina ostma minna. Ma siis sõidutasin neid, sain 16.-. See oli minu kõige tulutoovam päev.
Reedel pidin vennale 100 krooni andma, et saaks bena osta.

Ehh, nüüd on juba kopp ees kirjutamisest, kui kohe ei lõpeta tuleb kopp mujale ka, mitte ainult ette. Igatahes tuli vist üsna igav kiri tegelt. Aga no, juhtub.
Tsau!

märgi kiri

.

2 kommentaari:

Egert ütles ...

Ma märkisin selle kirja ära :D Mis edasi?

Allar ütles ...

Hahahahahahaa!