pühapäev, 27. aprill 2008

"Naine ei ole labidas!"

4 kommentaari:

Egert ütles ...

Keemiaõpetajate seltsi jätsid mainimata? Julge tüüp.

kadriko ütles ...

"...kuid mees on endiselt siga"

[T] ütles ...

huvitav, et sõna 'siga' niivõrd meestekeskne on. mehed ju naisi sigadeks ei kutsu. pigem, ma ei teagi, mõrdadeks vist? allar võib selles küsimuses vast rohkem kodus olla.

mitte et see kõik üldse teemasse oleks läinud, aga Kadri kommentaar oli lihtsalt niivõrd vahva...

Allar ütles ...

Mina küll naisi mõrdadeks ei nimeta. Mõrraga püütakse ju kalu ja mehed pole kalad, nagu ma Kadri kommentaarist aru saan. Või vahest on keegi naiste salaplaanile - hästi palju kalu püüda - jälile saanud.
Muidugi selles ma kahtlen väga, et keegi naiste plaanidest aru saab.
Ja see, et mehed on sead, see on ju täiesti loogiline. Siga on ju üks puhtamaid loomi üldse. Mulle meeldib puhas olla, ju siis tõesti olen siga.