teisipäev, 8. aprill 2008

Paar tundi juramist

Olen jälle virgaks ja usinaks hakanud. Magan normaalse koguse, olen töö juures produktiivne ja jaksan ka hiljem liigutada. Mõnus.
Aga peas on vastik plaan mõlemad arvutisolevad kõvakettad ludinal formatiga üle lasta. Kuid enne selle juurde asumist on vaja asjalikumad failid kusagile talletada. Mõte on mõned DVD'd kraamiga täita.
Täna integreerisin laiali oleva muusika korralikult ühte kohta. Avastasin, et mul teda ikka on päris omajagu 11 Giga sai kokku. Mõne jaoks pole seda muidugi teab mis palju, aga noh minu jaoks on. Positiivne on see, et leidsin päris palju asju, mida ma arvasin, et mul siin Tartus pole. Kogemata sai ka paar kausta ära kustutatud.
Kõige huvitavam oli vahest see, kui otsisin albumite kaane pilte. Päris kummalisi asju sai näha. Muidugi see ilmselt oli ka põhjuseks, miks mul kogu selle asja peale kulus vähemalt 2 ja pool tundi.

----------------------------------------------------------
Tillukene ostusoovitus: ALABAMA MAN

Kommentaare ei ole: