teisipäev, 15. aprill 2008

Põlv teeb aia

Täna oli tegude/sündmuste rohke, pisut isegi karm, päev. Kohe ei teagi millest alustada...
Öö läks veidi külma nahka. Ei viitsinud õhtul kütta. Aga noh, üle elasin, kuigi ärkamine oli natukene uimase võitu.
Töö oli kaunis üksluine täna, eriti ülesandeid ei antud, aga ega eriti kurta ka ei maksa. Midagi siiski sai tehtud.
Peale tööpäeva lõppu aga algas kõige põnevam ja toredam osa päevast.
Kohe nii tore oli, et Raekojaplatsilt alla sõites viskasin rahva rõõmuks ühe salto koos jalgrattaga. Vahva oli. Õnneks näiliselt midagi väga hullu minuga ei juhtunud, kuid jalgratas, nagu hiljem selgus, jäi esihelkurist ilma ja sai siit-sealt veits kriimustada. Teine kord ehk olen targem ja kasutan õiget pidurikombinatsiooni.
Peale seda väikest akrobaatikat sain kokku Tiinaga, kes muretses mulle auto koos autojuhiga ehk Taavi ja tema auto. Läksime minu odavatele jookidele järele. Sain kõik, mis ma tahtsin, ilusti kätte ja sõitsime minu poole. Viskasin suurema jao oma külmikusse, kuid oma osa said nii Taavi kui ka Tiina - kes rohkem, kes vähem.
Pärast läksime Taavi juurte. Ajasime juttu. Õpetasin neile ühe vahva triki, aga sellest ma vast ei hakka pikemalt rääkima. Mingi hetk kurtis Tiina, et tal on vaja uusi teksasid.
Järgmiseks sihiks oligi Eeden. Aega läks, aga teksasid ei saanud. Aga, mis peamine, täitsa vahva oli.

Kommentaare ei ole: