pühapäev, 13. juuni 2010

I wanna

Viimasel ajal olen päris palju väljas käinud.

Esmaspäeval toitsin emajõe ääres sääski. Siim tegi lodjakoja juures väikese grilli. Sai natukene õlut joodud ja liha söödud.
Kolmapäeval käisin Helgeri ja Kristiina juures. Tähistasime Kristiina mitteametlikku koolilõppu.
Reedel kutsusid Egert ja Sigrit enda poole grillima. Mina grillisin ja sõin, teised ainult jõid. Nii vähemalt tundus mulle.
Laupäeval käisin koos Liisiga genialistide klubis. Liis ostis mulle õlle ja siis me mängisime kabet. Viiki jäi. Ju see õlle ikka mõjus, muidu oleks kaotanud.
Kodu poole astudes nägin teist õhtut järjest tuttavate seltskonda. Sel korral olin kainem ja üritasin asjalik olla.
Täna käisin Egerti ja Sigritiga 3D kino vaatamas. Ekraanis - Shrek IV.
Kui prillid pähe panin tekkis näole lollakas irve, nagu siis, kui ma paar aastat tagasi esimest korda tõukerattaga Polimooni tsehhis ringi lasin. Päris muhe oli.
Et jaa, sel nädalal on lusti ikka jagunud :]
------------------------------------------------------------------------------------
Kusjuures ma ise mõtlen ka, et nende juutuubi videote postitamine oli suht mõttetu ;)

Kommentaare ei ole: