esmaspäev, 28. juuni 2010

Kes nüüd siis see loll on?

Mina vist nagu peaks olema?
Endal küll sellist tunnet pole, aga eh, kes neist tunnetest ikka õigesti aru saab.
töö
-------

Aga teistel teemadel ka.
Magasin eile poole päevani. Laupäev tuletas ennast meelde. Mitte et oleks midagi ülearu lahedat meenutada.
Kui kargu alla sain, käisime Helgeriga jooksmas. Päris hea oli.
Hiljem näitasin Helgerile ja Kristiinale, kuidas ma kitra mängida ei oska. Eks see suht keeruline ju, kui ainult üks keel.
*Oi ma olen ikka vaimukas
Pärast töllerdasime linna. Üks hetk ütlesin midagi - ausalt öeldes ei mäletagi enam täpselt, mida. Igatahes oli peale seda suht vaikne.
Õhtul tegin endale süüa ja kobisin magama, nagu ikka.
Uni oli päris huvitav. Nägin, et olin Räpase Mackey filmis - just, mitte sarjas, vaid kohe omaette filmis. Täitsa põnevik oli!
Ärgates mõtlesin, et tahaks siukest filmi täitsa näha - kahju ikka, et sari sedasi lõppes.. samas ei ole kah.
See on täpselt nagu see, kuidas Orelipoiss ütleb: "Vahel on mul tunne nagu ma oleksin ilge munn.. aga samas see tunne jälle kaob."
Täpselt sama olukord.

Kommentaare ei ole: